Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky obchodní společnosti Popname s.r.o., se sídlem Zahradní 1242, 264 01 Sedlčany, IČO: 01963511, zapsané v obchodním rejstříku, vedeném na Městském soudu v Praze, v oddíle C, vložce 213789 (dále jen "prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy, uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.popname.cz, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.
Uzavření kupní smlouvy
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.popname.cz jsou závazné.
Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s našimi obchodními podmínkami jakož i s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
Místem dodání zboží je adresa dodání uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího pod podmínkou zaplacení kupní ceny a následným převzetím zboží.
Nikdy nepřebírejte poškozené zásilky! Všechny zásilky pečlivě balíme bezpečnostní páskou,
proto v případě jejího porušení, nebo při podezřelých okolnostech zásilku odmítněte převzít! Nebo ji rozbalte před svědkem = kurýrem tak aby mohlo dojít k reklamačnímu řešení.
Reklamace a vrácení zboží
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu Popname.cz a právním řádem platným v ČR.
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 21 dnů od převzetí zboží (prosincové objednávky z důvodu nevyhovujících Vánočních dárků mají prodlouženou lhůtu pro vrácení 35 dnů od převzetí zboží). Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží prodávající nejpozději do 14 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží včetně poštovného. Jedná se však jen o nejlevnější variantu jimi nabízeného poštovného (49 Kč/ 4€). Náklady spojené s dopravou od zákazníka směrem k prodejci je povinen si uhradit zákazník sám.
Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na adrese:
Popname s.r.o., Zahradní 1242, 264 01 Sedlčany
IČ 01963511, DIČ CZ01963511
tel: 773676280, e-mail: info@popname.cz
Vrácení zboží jsou možné pouze v případě vrácení v původním stavu, neporušeném obalu a s veškerým příslušenstvím. Zboží na reklamaci posílejte také ideálně v původním obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě, i když se závada projevila před transportem. Zkontrolujte si proto dodané zboží během přebírání zásilky.
Nezasílejte zboží do balíkoven, zásilkoven a jiných úschoven. Za vyzvednutí jinde uložených balíků neručíme a riskujete tak nedoručení k nám.
Práva a povinnosti prodávajícího
Veškeré osobní údaje, poskytnuté při odesílání všech formulářů na našich webových stránkách, jsou důvěrné a slouží pro zaslání zboží a elektronických informačních newsletterů, které můžete kdykoliv zrušit (viz Ochrana osobních dat).
Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nebo nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
"RAFFLE" - Dále si prodávající vyhrazuje právo odstoupit od objednávky bez udání důvodů u limitovaných releasů, které se poslední dobou stali terčem zájmu překupníků. A to za účelem vyhnout se nekalým praktikám a podvodům, kterými se tito jedinci a nebo skupiny lidí snaží zakoupit více než jeden pár pro svojí soukromou osobu a toto pravidlo obcházejí různými způsoby. Nebo pokud pojmeme podezření, že k objednávce došlo prostřednictvím nákupního robota.
Práva a povinnosti kupujícího
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením (odesláním).
Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 21 dnů od doručení (prosincové objednávky z důvodu nevyhovujících Vánočních dárků mají prodlouženou lhůtu pro vrácení 35 dnů od převzetí zboží).
Kupující dále nemá právo odstoupit od smlouvy na zboží, jehož limitovaná možnost zakoupení byla výhrou v soutěži s označením "RAFFLE", neboť se jedná o smlouvu jejímž předmětem je hra, nebo los a to podle § 1840 písm. c) občanského zákoníku.
Platební podmínky
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší než je uvedená na objednávce, může kupující novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. V případě, že je nová, platná cena nižší, než je cena uvedená na objednávce, bude zboží kupujícímu dodáno za cenu platnou v okamžiku objednávky.
Platby za objednané zboží jsou prováděny na dobírku prostřednictvím České pošty a GLS nebo platbou předem přes platební bránu PayU.
Dodací podmínky
V současné době vám nabízíme dopravu kurýrem GLS nebo Českou poštou. Česká pošta nabízí několik možností dopravy. Cena dopravy u dobírky: Balík Do Ruky je 109 Kč, Balík Na Poštu je 79 Kč, Balík Do Balíkovny je 59 Kč; cena dopravy u platby předem (PayU): Balík Do Ruky je 79 Kč, Balík Na Poštu je 59 Kč, Balík Do Balíkovny je 49 Kč. Doprava prostřednictvím kurýrní služby GLS: dobírka je 99 Kč, Parcel shop je 59 Kč; platba předem je 69 Kč, Parcel shop je 49 Kč.
U zakoupeného zboží nad 2500 Kč je poštovné po ČR zdarma.
Zboží objednané na Slovensko expedujeme kurýrem GLS. Doba doručení je většinou 2-3 pracovní dny od odeslání. Nabízíme dva způsoby platby: platba při převzetí zboží (dobírka) - cena dopravy je 8 €, při nákupu nad 75 € pak 5 € nebo platba předem kartou (prostřednictvím platební brány PayU, vaše kreditní karta musí mít funkci umožňující mezinárodní platby) - cena dopravy je 7 €, u zboží nad 75 € pak 4 €. U objednávek nad 120 € je doprava na Slovensko zdarma.
Doručujeme také po Evropě prostřednictvím GLS do těchto zemí: Belgie 12€, Bulharsko 15€, Dánsko 12€, Estonsko 12€, Litva 12€, Finsko 19€, Francie 15€, Irsko 15€, Itálie 15€, Lotyšsko 12€, Maďarsko 8€, Nizozemí 12€, Lucembursko 12€, Německo 8€, Rakousko 8€, Polsko 8€, Portugalsko 19€, Rumunsko 8€, Slovinsko 8€, Chorvatsko 8€, Španělsko 15€ a Švédsko 19€. Doba doručení je většinou 2-4 pracovní dny od odeslání a způsob platby je předem kartou (platební brána PayU). U objednávek přes 200 € je doprava zdarma.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Velmi si vážíme vaší důvěry a ochraně vašich dat před zneužitím věnujeme maximální pozornost. Vaše data jsou zabezpečena dle zákona a využita výhradně za účelem realizace objednaných služeb, k zaslání informačních e-mailů (potvrzení objednávky, info k sledování přepravy a novinkových e-mailů, které můžete sami kdykoliv zrušit), k provedení nezbytných účetních operací (vyhotovení daňového dokladu, popř. identifikaci vaší platby) a dodání vámi objednaného zboží. Bližší informace naleznete zde.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Záruční doba na veškeré zboží je 24 měsíců. Lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.
2. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tedy dobou, po kterou si věci zachovávají své původní vlastnosti. Životnost zboží je dána správností používání a ošetřování, stejně jako rozdílností v účelu a intenzitě užívání.
3. Objeví-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned po zjištění závady. Pokračujícím užíváním zboží může dojít k prohloubení vady a následnému znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
4. Reklamace se vztahuje na změny vlastností zboží, které jsou zapříčiněny použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za změny zboží vyplývající z obvyklého opotřebení produktů, za škody způsobené nesprávným používáním, nedostatečnou nebo nevhodnou údržbou, stejně jako za jakékoli poškození v důsledku neodborného zásahu uživatele, třetí osoby či vnějších událostí. Na vady tohoto původu se nevztahuje poskytnutá záruka.
6. K řádnému uplatnění reklamace je třeba dodat kompletní zboží, důkladně očištěné, zbavené všech nečistot a bez hygienických závad. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít reklamované zboží, které nebude splňovat zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).
7. K reklamovanému produktu musí zákazník přiložit písemné oznámení (reklamační list ke stažení ZDE), ve kterém uvede zjištěné vady, a kopii faktury za zboží, jehož vady jsou reklamovány. Reklamaci uplatňuje odesláním na adresu: Popname, Zahradní 1242, 264 01 Sedlčany.
8. Na vyřízení reklamace má prodávající ze zákona 30 dní. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení věci do místa určení. V odůvodněných případech se se zákazníkem lze dohodnout na delší lhůtě.
9. Dospěje-li prodávající při vyřízení reklamace k závěru, že reklamace je neoprávněná, vrátí věc zákazníkovi na své náklady s uvedením odůvodnění zamítnutí reklamace.
10. V případě uznání reklamace a dohodou na výměně za nové zboží nezačne běžet nová záruční lhůta. Tato lhůta uplyne tak, jak by uplynula pro původně zakoupenou věc.
DOPORUČENÍ K VÝBĚRU A ÚDRŽBĚ BOT
Vámi vybraná obuv splňuje nároky kladené na její funkčnost a odolnost. Pro vzájemnou spokojenost se prosím držte následujících doporučení. Při výběru obuvi dbejte na to, aby zvolená velikost přesně odpovídala velikosti vaší nohy. Noha musí být pevně fixována, aby nedocházelo k pohybu nohy uvnitř boty a následnému poškození (prodření) vnitřku. Volná obuv se také při chůzi rychleji nevzhledně zprohýbá na svršku v oblasti mezi prsty a nártem a také se rychleji obrušuje patní část podrážky.
Semišovou obuv ošetřujte kartáčem s pevnými štětinami. Koženou obuv ošetřujte speciálním krémem, či spreji na kůži. Obuv z umělé kůže omyjte vodou a následně osušte. Textilní materiály se ošetřují kartáčováním na sucho, při větším znečištění použijte hadr namočený do neutrálního čistícího prostředku. Zásadně neprat v pračce, kde může dojít jak k mechanickému, tak tepelnému poškození. Nikdy nesušte obuv přímo u topných těles, na prudkém slunci a nebo zvýšenou teplotou. Při takovém sušení pak kůže ztvrdne a následně popraská a nebo se v daném místě protrhne. Sušte pozvolně při pokojové teplotě vycpané novinovým papírem. Obuv nazouvejte i vyzouvejte rozvázané. Používejte nazouvací lžíci, zabráníte tak polámání patní části. Dovazujte tkaničky do posledních ok, aby nedocházelo k mechanickému obrušování podrážky na patách. V zimě může sůl narušit lepené podrážky.
Informační oznámení k evidenci tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
V Sedlčanech dne 01.03.2017